Pogoji poslovanja

Ti pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko Naravnega zaklada spletne strani, ki je dostopna na povezavi http://www.naravni-zaklad.si (v nadaljevanju: 'spletna stran') in jo upravlja podjetje Lustija d.o.o. (v nadaljevanju: 'ponudnik'). Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.

Preverite naše pogoje poslovanja, s katerimi vam skušamo kar se da olajšati nakup ter povečati vaše zadovoljstvo ob uporabi izdelkov.

 

Ponudnik

Lustija d.o.o.

Naslov: Zagrebška cesta 20, 2000 Maribor

Davčna številka: SI 59441933

 

Vsebine na spletni strani so za informativno in izobraževalno rabo ter niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov se glede na svoje zdravstveno stanje posvetujte s svojim zdravnikom.

 

Dokončna potrditev naročila

Ob spletnem naročilu boste prejeli e-pošto o prejemu oddanega naročila. Naročilo se šteje za potrjeno oz. zaključeno ob kliku na gumb v košarici "ZAKLJUČI NAROČILO".

 

Postopek vračila

Uporabnik, ki je potrošnik (tj. fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti), lahko v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe. Slednje mora pisno sporočiti na naslov

Lustija d.o.o.

Naslov: Zagrebška cesta 20, 2000 Maribor

Davčna številka: SI 59441933

(za oddelek reklamacije). Ob odstopu od pogodbe v roku 14 dni, potrošniku ni potrebno navesti razloga za odstop od pogodbe.

Potrošnik mora najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu, da odstopa od pogodbe, blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik, vrniti na naslov:

Lustija d.o.o.

Naslov: Zagrebška cesta 20, 2000 Maribor

Davčna številka: SI 59441933

Potrošnik krije stroške vračila, če je odstopil od pogodbe ko je bila pošiljka že poslana, zavrača potrjeno pošiljko ali želi izdelek vrniti. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

Če gre za blago, ki ga ni mogoče vrniti preko pošte je strošek vračila 10 €.

Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam (npr. ob naročilu izdelka izvenstandardnih dimenzij), ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Ponudnik mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izročeno.

 

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

 

Dostava!

Dostava izdelkov poteka preko DPD-ja. Dostava je mogoča samo na naslovih po Sloveniji. Izdelki bodo dostavljeni v roku od 1 do 5 delovnih dni od oddaje naročila.

Stroški paketnega pošiljanja:

  • do 2 kg: 2,90 €
  • nad 2 kg: 3,40 €
  • nad 5 kg: 3,90 €
  • nad 10 kg: 4,40 €
  • nad 15 kg: 4,90 €

Vsi izdelki so stehtani in se cena pošiljanja prikaže ob naročilu.

Pri po povzetju je doplačilo 1 €. Nad 70 € je poštnina brezplačna. Pri nakupu nad 100 € 5% popust na celoten nakup.

S strani dostavne službe DPD je naročnik dolžan prevzeti blago na naslovu za dostavo, pod pogoji, ki jih določa DPD. V primeru, da vas v času dostave ni na naslovu, vam pustijo sporočilo po telefonu, zato je zelo dobro, da pustite telefonsko v podatkih naročanja. Nato se dogovorite za drug termin dostave ali prevzem na drugem kraju.

 

Plačilni pogoji

NAČINI PLAČIL:

Naročene izdelke lahko plačate na več načinov (izberete ob vnosu podatkov za oddajo naročila):

* Plačilo z gotovino Po povzetju

* Plačilo Po predračunu

* Plačilo s Pay-pal sistemom

Izdelke se plača ob prevzemu blaga, torej ob povzetju. Kupec plača blago po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo naročilo oddano.

V primeru, da želite osebo presenetiti z darilom, ali plačati po predračunu, lahko v naročilu izberete po predračunu, pod komentar pa napišete, drug naslov oz. vaše želje.

Pri plačilu po predračunu prihranite 1 € kar predstavlja strošek nakazila v primeru dostave Po povzetju.

 

Postopek naročila preko spletne strani

  1. Izbira izdelka
    Za nakup v naši spletni trgovini ni potrebno opraviti registracije. Na spletni strani so poleg izdelkov gumbi »Dodaj v košarico«. S klikom na gumb dodate izdelek v košarico.
  2. Odstranitev izdelkov
    Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz košarice, mora klikniti na povezavo » Izprazni košarico«, ki se nahaja desno zgoraj na vrhu spletne strani.
  3. Oddaja naročila
    Kupec zaključi svoje naročilo tako, da klikne na desni gumb zgoraj "Naroči" in v obrazec na spletni strani vnese vse zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, tel. številko, e-naslov). Kupec zaključi naročilo s klikom na gumb »Zaključite naročilo«. Če je bilo sporočilo uspešno posredovano, kupec prejme povratni mail.

 

Reklamacije in informacije

Pridržujemo si pravico do odstopanja fotografij od realnih izdelkov. Vsako pritožbo in reklamacijo bomo obravnavali v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije na izdelke oziroma storitev lahko sporočite na E-naslov: info@naravni-zaklad.si  (od ponedeljka do petka, od 8.00 do 15.00 ure).

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. LUSTIJA d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.


Odprema blaga

Ponudnik pripravi v dogovorjenem roku blago za odpremo ter ga odpošlje na uporabnikov naslov. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša, se kupca obvesti preko telefona, e-pošte ali fizične pošte.

 

Odstop od naročila pred dostavo

Vse želene spremembe v zvezi z že oddanim, a ne dokončno potrjenim naročilom, lahko sporočite prodajnemu svetovalcu po telefonu ali pošljete e-sporočilo kot odgovor na e-sporočilo ''Podatki o vašem naročilu'', ki ste ga prejeli ob oddaji naročila.

V primeru napake pri naročanju lahko kupec naročilo preden se izvrši oddaja na pošto, prekliče s sporočilom na e-mail: info@naravni-zaklad.si. V kolikor 

 

E-novice in shranjevanje podatkov

Kupec se z nakupom strinja, da ga občasno obvestimo na njegov e-mail z novostmi podjetja. Od katerih se lahko odjavi kadarkoli na povezavi prijeti v e-mailu. Prav tako bo podjetje shranilo podatke potrošnika do preklica. Do pogodbe lahko kupec dostopi preko kontaktiranja ponudnika.

 

Pravila in pogoji sodelovanja v nagradnih akcijah

1. člen
Ta pravilnik določa pravila in pogoje sodelovanja v nagradnih akcijah Naravni zaklad.
2. člen
V nagradni akciji lahko sodelujejo fizične osebe s stalnim prebivališčem v Sloveniji. Zaposleni v podjetju Lustija d.o.o. ter njihovi ožji družinski člani, v nagradni akciji ne smejo sodelovati.
3. člen
Organizator nagradnih akcij je: Lustija d.o.o. (v nadaljevanju organizator), Zagrebška cesta 20, 2000 Maribor. Davčna številka: SI59441933. Nagrade zagotovi organizator nagradnih akcij.
4. člen
Udeleženci lahko sodelujejo v nagradnih akcijah tako, da sledijo navodilom za posamezno nagradno akcijo, ki so del letakov, promo materiala in/ali članka oziroma objave o nagradni akciji.
5. člen
Sodelujoči se lahko potegujejo za nagrade v časovnem obdobju trajanja posamezne nagradne akcije, ki je objavljen na letakih, promo materialu in/ali članku oziroma objavi o nagradni akciji.
6.člen
Nagrajenci se razglasijo takoj po žrebu, objavljeni pa bodo tudi na Facebook strani organizatorja.
7. člen
Nagrade niso prenosljive ali izplačljive v denarju.
8. člen
Pogoj za prejem nagrade je, da izžrebanec posreduje organizatorju svoje osebne podatke: ime in priimek ter naslov prebivališča, na podlagi katerih lahko organizator pripravi vse potrebno za dostavo nagrade.
Akontacijo dohodnine za prejeto nagrado, v kolikor nagrada presega prag za obračun dohodnine, in morebitne druge dajatve opredeljene v zakonodaji Republike Slovenije, krije nagrajenec.
Izžrebancu bo predložen izračun akontacije dohodnine.
Pred prevzemom nagrade je izžrebanec dolžan plačati dohodnino in organizatorju predložiti dokazilo o plačani akontaciji dohodnine.
Organizator izroči nagrado izžrebancu najkasneje v dveh mesecih od plačila akontacije dohodnine na račun organizatorja. Akontacijo dohodnine bo organizator nakazal pristojnemu davčnemu uradu.
V primeru, da je dobitnik katere od nagrad mladoletna oseba, lahko nagrado prevzamejo starši ali zakoniti skrbniki ter organizatorju posredujejo zahtevane podatke, opredeljene v tem členu.
9. člen
Šteje se, da s samim sodelovanjem v nagradni akciji sodelujoči pristane na vse pogoje v zvezi z nagradno akcijo. Organizator nagradne akcije je odgovoren za reševanje reklamacij in prevzema odgovornost za pravilno izvedbo storitev.
V primeru utemeljenih reklamacij se organizator zavezuje, da jih bo odpravil v razumnem času in o tem obvestil uporabnika. V kolikor se reklamacije nanašajo na ponudnika katere od nagrad, bo predmetne reklamacije posredoval ustrezni službi ponudnika nagrade.
10. člen
Žrebanje je dokončno, pritožba ni možna.
Nagrajenec žrebanja bo o načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti ali s sporočilom na socialnih omrežjih v roku petih delovnih dni. Izžrebanec se lahko na podlagi

 

Izključitev odgovornosti

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnika zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi, programski opremi ali druge opreme zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani.

Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (e-mail, geslo). Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

 

Uporaba prava in pristojnost

Pravna razmerja med uporabniki spletne strani in ponudnikom se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitne spore bodo uporabniki in ponudnik reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, pa bodo za reševanje sporov pristojna sodišča Republike Slovenije, in sicer po vsakokratnem sedežu ponudnika.

 

Končne določbe

Neveljavnost katere koli določbe teh pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.

V primeru, da so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med uporabnikom in ponudnikom, veljajo določila posamične pogodbe.


Ponudnik:

Lustija d.o.o.

Naslov: Zagrebška cesta 20, 2000 Maribor

Davčna številka: SI 59441933